יבוא יצוא וסחר בינלאומי - שילוח בינלאומי בים ביבשה ובאוויר - לוגו ראשי

הובלה בינלאומית – כך זה עובד

מעוניינים לייבא או לייצא סחורות? היכרות עם שלוש שיטות של הובלה בינלאומית, במסגרתן תוכלו לשווק את מרכולתכם.

ענף ההובלה בינלאומית מורכב מתת-תחומים רבים ומגוונים, אך בסופו של יום מתבסס על שלוש שיטות הובלה שכיחות, באמצעותן מועברות סחורות ומוצרים מזה עשרות בשנים.

קראו גם – שילוח בינלאומי

שיטת השילוח המהירה ביותר הייתה ונותרה באמצעות תובלה דרך האוויר, המתבצעת על ידי טיסות מטען. אלא שבאותה נשימה ראוי להבהיר כי מדובר  בהובלה המצריכה עלויות גבוהות, וכזו שהופכת לפחות כדאית כשברצוננו לייבא כמות גדולה של סחורות או חפצים.

חלופה נוספת מקורה בהובלה ימית המתבצעת במכולות וזולה באופן משמעותי מהאופציה האווירית, כך שמדובר בפתרון פרקטי למדי. החיסרון אפוא טמון באלמנט הזמן, שכן סחורות ומכולות המועברות דרך הים עשויות להתעכב במסגרת תהליך השילוח במשך שבועות ואף חודשים.

האופציה השלישית כוללת הובלה יבשתית. בישראל המוקפת מדינות אויב הנסיבות לא מאפשרות שיטת הובלה שכזו, אולם במדינות אירופה או בתוך ארצות הברית, זוהי שיטת שילוח קצרה ואיכותית, החוסכת לא מעט זמן וכסף.

חשוב להבהיר – אין שיטה אחת הטובה מהאחרת, שכן בסופו של יום מדובר בעניין אינדיבידואלי ובשילוח הנדרש להתבצע בקנה מידה המקצועי ביותר.

ההמלצה שלנו – לא משנה באיזה שיטת שילוח בחרתם, מומלץ להיעזר בחברות שילוח ולוגיסטיקה המתמחות בתחום, שתוכלנה לספק עבורכם את התוצאה הטובה ביותר ובמחירים משתלמים במיוחד. פנו אלינו לקבלת מידע נוסף ⇐

הובלה בינלאומית, איך זה עובד? - יבוא יצוא וסחר בינלאומי

מעוניינים בשירותי משלוח אמינים מהירים ומקצועיים? זה בדיוק הזמן ולהשאיר לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן