יבוא יצוא וסחר בינלאומי - שילוח בינלאומי בים ביבשה ובאוויר - לוגו ראשי

המדריך ליבואן הפרטי

מעוניינים לייבא ארצה מכונית יוקרה, פריט אספנות או מוצר ייחודי? מדריך מיוחד עם כל מה שחשוב לדעת על ייבוא ללקוחות פרטיים. לקרוא ולהפנים

ייבוא פרטי על פי ההגדרה ייבוא כולל ייבוא של טובין ומוצרים ממדינה זרה לתחומה של מדינת ישראל, אשר נועדו אך ורק לטובת צרכיו הפרטיים של אדם מסוים או עבור בני משפחתו. במילים אחרות, מדובר בייבוא בכמות סבירה המיועדת לשימוש עצמי או לחילופין כמתנה. תחת הגדרה זו נכללים גם שירותי ייבוא המשמשים בתי עסק וחנויות מסוגים שונים, אך ללא ייעוד מסחרי עבורם.

בין המוצרים השכיחים המיובאים לארץ במסגרת ייבוא ללקוחות פרטיים, ניתן לציין מכוניות יוקרה מסוגים שונים, מוצרי ריהוט מיוחדים, פריטי אספנות גדולים ועד לפריטים וחפצים בעלי ערך מוסף.

נשאלת השאלה, כיצד נוכל להבטיח כי הייבוא הפרטי שנבצע לא יתקל בקשיים בדרך? ובכן, יש לבחון זאת מראש בעזרת מחקר אודות התקנים הבירוקרטיים של כל מדינה ומדינה. מומלץ להתחבר כבר בשלבי טרום הייבוא עם חברת עמילות מכס אשר תוכל לדאוג עבורכם לכל הליך הייבוא מתחילתו ועד סופו, כולל מעקב אחר המשלוח, אחסון בתנאים נאותים ועד להשגת כל האישורים הדרושים לטובת שחרור מהמכס.

אמנם מדובר בתהליך שדורש התמודדות עם נבכי הבירוקרטיה הישראלית, אך הוכח ככזה שעשוי לחסוך עבור היבואנים לא מעט כסף, ועל הדרך גם לספק את מאווייהם.

דילוג לתוכן